Löydä maalari luotettavien tekijöiden joukosta.
Tikkurilan maksuttomalla hakupalvelulla voit hakea tarvitsemallesi maalaustyölle osaavaa tekijää. Tekijäpankki on osa Tikkurilan Maalilinja palvelee -palvelukokonaisuutta, johon kuuluu lisäksi Maalilinja-puhelinpalvelu sekä ideoita, opastusta, suunnittelua ja opetusohjelmia urakoitsijoille.
Osaavat urakoitsijat Tekijäpankista
Olemme valinneet osaavat ja luotettavat tekijät Tekijäpankkiin. Jokaiselle valitsemallemme tekijälle on merkitty osaamisalueelleen sopivat maalaustyöt. Voit valita maalausprojektillesi osaavan tekijän palvelumme avulla.
Mikä on Tekijäpankki ja miten se toimii?
Alta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Tekijäpankista.
Mikä oikein on Tekijäpankki?
Tekijäpankki on Tikkurilan maksuton hakupalvelu. Palvelun avulla kuluttaja voi hakea tarvitsemalleen työlle urakoitsijayritystä haluamaltaan alueelta. Tekijäpankki on osa Tikkurilan Maalilinja palvelee -palvelukokonaisuutta, johon kuuluu lisäksi Maalilinja-puhelinpalvelu sekä ideoita, opastusta, suunnittelua ja opetusohjelmia.
Miten Tekijäpankki toimii?
Tikkurila on solminut tekijäpankissa olevien yritysten kanssa yhteistyösopimuksen. Sopimuksen mukaan urakoitsijat antavat Tikkurilalle luvan välittää heidän yhteystietojaan Tekijäpankin kautta ja Tekijäpankkikontaktista saadut tarjouspyynnöt urakoitsija tarjoaa ja toteuttaa Tikkurilan tuotteilla. Tikkurila järjestää Tekijäpankin yrityksille koulutusta säännöllisesti.
Kuluttaja saa urakoitsijoiden yhteystiedot joko Tekijäpankin www-sovelluksesta tai soittamalla Tikkurilan Maalilinjalle. Kuluttajalla on mahdollisuus lähettää myös yhteydenottopyyntö palvelun kautta urakoitisijalle, jolloin kummallakin on mahdollisuus olla yhteydessä tarjouksen tiimoilta.
Mikä on Tikkurilan rooli?
Tekijäpankissa Kuluttaja ja urakoitsija kohtaavat. Sopimussuhde on kuluttajan ja urakoitsijan välinen. Tikkurila toimii kummina, kouluttajana sekä Tekijäpankki -palvelun ylläpitäjänä.
Miten mahdollisissa ristiriitatilanteissa toimitaan?
Mahdollisessa ristiriitatilanteessa Tikkurilan, urakoitsijan ja kuluttajan välillä pyritään asia ensisijaisesti ratkaisemaan osapuolten kesken. Jollei yhteistä näkemystä tilanteeseen synny, Tikkurila tilaa puolueettomalta taholta lausunnon ristiriidan aiheuttaneesta kohteesta. Ristiriita pyritään selvittämään lausunnon informaation pohjalta. Lausunnon kustannukset kattaa riidan altavastaaja.